Firade min lilla loppa


Inte nog med shopping kring halva stan idag, vi hann även med lite kalas för min lilla loppa Emma. Hon fyllde ju 8 år i veckan och vi hade lite firande för henne idag ute i parken. De hade dukat upp med lite fika och jordgubbar. 
 
 
Från oss fick hon en ny klocka, en tröja, en klänning och ett par byxor, ett halsband, lite småpyssel såsom luktpennor, sudd och gnuggisar. Sen fick hon även ett par glitter-sneakers. Så himla coola! Hade de funnits i min storlek hade jag velat ha likadana! Hon blev såklart riktigt nöjd med alltihop, min lilla stora tjej <3
 
 
 
 


 
 
Nu ska vi se Beck och sedan blir det godnatt. Imorgon efter jobbet väntar fix, fix och åter fix, för på tisdag kommer mäklaren med fotograf över och ska ta bilder på lägenheten. Då måste det vara tipptopp! Wish us luck!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0