Sjukling


Usch, vad det suger att vara sjuk. Började må dåligt i tisdags och har varit hemma sedan dess. Har sovit mycket och försökt dricka mycket vatten och varva ner. Men det känns som att det är på bättringsvägen nu, vilket känns skönt. Är så fruktansvärt trött på den här sängen nu, så ni anar inte... Så jag hoppas att jag känner mig tillräckligt bra för att ta en långpromenad i helgen, det tror jag att jag skulle behöva. Längtar efter att få lite luft.
 
Vi har bokat in absolut ingenting i helgen. Skulle inte orka med någonting annat just nu heller, så det blir bra. Fredagsmyset börjar såfort JP kommer hem och han sa att jag får välja vad jag vill till fredagsmiddag. Min första tanke var tacos, men näe... inget sug alls på tacos (har jag fortfarande feber tro?). Det jag skulle önska mig är en riktigt god egengjord lasagne med en krispig sallad. Men ingen av oss är bra på lasagne och vår ugnsform gick sönder häromveckan... Får fundera vidare på det helt enkelt. Några tips?
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0