Jag, jag, jag...



Hittade en riktigt egotrippad lista på en blogg och tänkte sno den. Egoistiskt va? ;)

 

 

Jag kan sjunga "Lilla snigel" med stängd mun. På riktigt, inget mummel.

 

Jag vill kunna busvissla. Ni vet sådär med ett eller två fingrar i munnen. Har aldrig lärt mig det... även om jag försökt sedan jag var liten. Får inte till det så nu har jag gett upp.

 

Jag har precis flätat hela mitt hår i ca tio flätor efter duschen. Satsar på vågigt hår imorgon.

 

Jag skulle vilja åka på en solresa snart. Känner att hela min kropp skriker efter sol, bad och paraplydrinkar. Kan förhoppningsvis ta en vecka någonstans i början på nästa år.

 

Jag gillar onsdagar (för då kommer nya avsnitt av Real housewives of Beverly hills), fredagar (då är man alltid så pirrig inför helgen) och lördagar (för de börjas oftast med jättemysiga superfrukostar).

 

Jag älskar att ha bjudningar hemma. Älskar att bjuda hem vänner på middag eller på fika. Älskar att vara värdinna överhuvudtaget.

 

Jag får aldrig nog av Big Macs. Finns inget godare.



Jag borde
ha tvättat idag, men ingen av oss orkade. Det får vi göra imorgon istället. Så vi får en riktigt härlig måndag!

 

Jag har inte tänt något första advent-ljus idag. Har inte ens tagit upp adventstaken. Vi har en stående julstjärna och två vita hyacinter i fönstret, thats it. Känner inte för att julpynta något mer i år. I mitt huvud så bor vi redan i vårt framtida drömhus, så jag känner inte riktigt för att hålla på att pynta och pyssla i den här lägenheten längre.

 

Jag kan inte titta på Torpederna på 4:an utan att hålla för både ögon och öron. Jag får ångest i hela kroppen för att huvudkaraktären gör bort sig hela tiden och ständigt är nära att åka fast. Klarar inte av sån humor egentligen.

 

 

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0