En hel dag med plugg


Hela dagen har spenderats framför datorn. Men inte nödvändigtvis i underhållande syfte. Har suttit och pluggat enda sedan jag vaknade vid nio imorse. Först la jag krut på tentaplugget, imorn är det dags igen och jag skulle bli mycket glad om även den här tentan gick som en dans. Sen har jag knepat och knopat med examensarbetet. Det ska bli så skönt när den är inlämnad och klar - för vilket jäkla arbete det är att skriva ett examensarbete hörrni! 


Efter lunchen tog jag datorn och alla mina små artiklar och bäddade ner mig i sängen istället. Lite mysigt måste man ju få ha när man är hemma och pluggar en hel dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0