Gomiddag och gofika


Proppmätt! Kom hem för en liten stund sen och är fortfarande proppmätt. Var hemma hos JPs föräldrar på middag och det bjöds på egenfångad havsöring med färskpotatis och kantarellstuvning. Sen fick vi även smaka på egengjort knäckebröd gjord endast på frön - förvånadsvärt gott!
 
Till efterrätt blev det rabarberpaj med knäcktäcke som serverades med vaniljglass, det var JPs söta farmor soma bakat. Smakade lika ljuvligt som det låter! Nu är vi båda riktigt mätta och belåtna och jag ligger i sängen och samlar kraft till att påbörja min packningslista. Snart.
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0