Cash is king


Hej kompisar, nu börjar det dra ihop sig. Har äntligen packat klart och kan nu sätta mig med ett glas vitt i handen och andas ut och vänta in att klockan ska bli dags-att-åka i lugn och ro. Jag var ju orolig över att packa övervikt, speciellt med alla skor jag ville ha med, men vet ni vad? När jag ställde väskan på vågen så stod den på precis 20.00 kg. På pricken! Hur grym är jag? Då väger JPs inte mer än 14.00 kg kanske, så det finns marginal till lite fler Kretaskor kanske :)
 
Har även med mig den rosa portmonän som jag fick av Linnéa och Moa-lee. Full med växlade euros - så himla grymt! Ska skämma bort mig själv rejält någon dag!
 
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0