Glass i stora lass


Pratade med Elin i telefon idag, vi tog igen lite som vi missat och pratade om paraden på lördag. Det är ju Pride-vecka i Stockholm och den avslutas just med paraden. Vi ska självklart gå i den, med temat rosa, glitter och tjihu. Passar ju mig som handen i handsken. Jag tar även med mig Jessica - hon gillar också rosa och glitter som bekant. Vi har tillochmed beställt likadan outfit - hoppas de sitter som vi önskar. Ni får självklart se själva på lördag!
 
Här hemma pratade vi om att antingen gå på bio eller cykla iväg och bada, men så kunde vi inte bestämma oss så vi kom ingenstans istället. Dansade dock glädjedansen när jag såg att vi hade glass i frysen och slängde ihop en skål deluxe för två istället <3
 
Har precis sett klart Final Destination 3 (försöker få till ett marathon, men en av dem räckte tydligen för idag), och ska nu fortsätta kolla på nio-filmen, måste bara hoppa in i duschen och svalka av mig lite först. Herregud, att det fortfarande kan vara såhär varmt! Glassen hjälpte bara för en stund...
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0