Sitter fast i bilkö


Vissa dagar och tider så är det en jättevinst för mig att ta pendelbussen som går mellan KI-Huddinge och KI-Solna när jag ska hem ifrån skolan. Tar cirkus 35 minuter och jag kan svänga förbi Hemköp påvägen hem. 

Men andra dagar och tider - som exempelvis idag vid sluta-jobbet-tid så tar det lätt den dubbla tiden. Köerna verkar aldrig lätta och man ser en lång röd svans av bilar framför sig. Kan iallafall trösta mig med att jag kan ta helg redan nu. Har studiedag imorgon (ska visserligen sammanfatta ett par artiklar, men sen tar jag helg på riktigt). Imorgon blir lugn, sen ska jag träffa mina tjejor på Fancy schmansy-tjejkväll hemma hos Linnéa på lördagen. Ska bli så roligt, jag är så taggad!



Såhär glada kan man se ut när man tar helg en dag för tidigt <3




Kommentarer
Postat av: Moa-lee

Åhåååå det ska bli såååå kul på lördag ❤️❤️❤️

2014-02-27 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0