I want it that way


Oh oh oh, nu är det inte alls långt kvar tills de landar på svensk mark! Det var ett tag sedan de hade en konsert i Sverige nu, senaste gången de var ute på turne var tillsammans med New kids on the block och då kom de aldrig till Stockholm. Så nu är det ändå på tiden att de kommer hit - som en fulltalig grupp dessutom!
 
Jag är taggad till tusen och hoppas att jag kan kan hålla tårarna i styr och kläderna på den här gången. Det har inte riktigt gått så bra tidigare om vi säger så.
 
 
Tillochmed reklamen på bloggen är taggad!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0