Minifredag


Hej kompisar, hur är läget denna minifredag? Har knappt någon koll på vilken dag det är eftersom man är ledig lite här och där just nu, men jag betraktar iallafall den här dagen som en fredag eftersom vi är lediga i två dagar nu. Så jag lyxade till det lite och har nu laddat upp med fredagsmys för hela slanten. Köpte hem ingredienser till egengjorda hamburgare (muums) som vi gjorde till middag, sen köpte jag naturgodis och en liten chokladkaka - i sann fredagsmysanda.
 
Ska duka fram det nu till filmen. Vi tänkte se Röjar-Ralf. Har ni sett den? Jag har missat den totalt, men jag har sett små klipp och den verkar kul. Hoppas på det!
 
 
 
 
Kommer nog somna innan filmen är slut, så vi hörs mer imorgon - Nyårsafton!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0