Hemmahäng och pizza


Eftersom jag tydligen samlar snäll-flickvän-poäng fortfarande så gick jag ut och handlade pizza på Birkastan tidigare idag. Min lilla pudding var lite halvtrött efter kvällen innan, så jag tänkte att jag kunde ställa upp. Provade på kebabpizza för första gången någonsin, konstigt va? Att jag aldrig testat innan? Men den var riktigt god. Slår dock inte pepperonipizzan på Birkapunkten, men ändå en 4/5.
 
Sen kröp vi ner under täcket igen och kollade på Frost. Ryser verkligen av Let it go. Hela den scenen är så fantastisk! Inte konstigt att den vunnit massor med priser.
 
 


 
Resten av dagen har vi spenderat inomhus. Jag har rensat i skafferiet i köket och slängt allt som gått ut (hade kristyr från 2013 kvar...) och ställde iordning allt så det är lättare att hitta. Ena hyllan är full med saker till bakning - har ca 7-10 olika strössel och alla tänkbara karamellfärger. Den andra hyllan blev full med pasta, ris, alla olika qinoaor och linser, kaffe och konserver. Nu ser man vad och hur mycket vi har av allt. Behöver nog inte handla på ett par dagar iallafall.
 
Har fått en tråkig huvudvärk nu på kvällen så jag har bäddat ner mig och blir snart serverad smörgåsar på sängen. Det gäller att ge och ta...
 
 


Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

åh nu blev jag sugen på pizza:D

2014-12-28 @ 18:07:48
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2014-12-28 @ 18:25:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0