Presentöppning x 3


Jag blev riktigt bortskämd igår. På middagen fick jag en söt svart liten påse av Elin, i den låg ett par guldiga ringar till öronen och ett armband i guld. Älskar dem båda två, men armbandet blev snabbt min favorit! Så snyggt med så tunna ringar tyckte jag!
 
 
 


Av Carro fick jag en flaska Prosecco - det går ju alltid hem! Har precis tagit slut på den jag hade i vinstället, så jag blev så glad när jag fick en ny.



Och när jag kom hem så stod det här stora paketet på bordet och väntade på mig. Blev helt pirrig i hela kroppen, jag som varit så nyfiken i en veckas tid nu! (Tydligen var den slut på ena lagret och leveransen som skulle ta 24 timmar tog närmare två veckor...) Öppnade det sakta och det första jag ser är några proteinpulverpåsar... Sedan någon burk med något annat träningsaktigt. Jag tittar försiktigt på JP och försöker att dölja min besvikenhet. "Det är ett startkit om du vill komma igång med träning nu till hösten" svarar han glatt. Jag trodde inte mina ögon. Känner han mig inte ett dugg den här killen? Skulle aldrig önska mig proteinpulver i födelsedagspresent...
 
Men så kunde han inte hålla sig länge och började istället skratta och bad mig kolla längre ner i lådan och där låg den. En sprillans ny  k a m e r a!  Åh, så glaaad jag blev! Precis vad jag önskat mig. Äntligen blir det lite snygga bilder i bloggen framöver! Tjihuuu!
 

Måste bara köpa till ett bra minneskort och installera den - sen jävlar! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0