Tacofesten


Hej hej fredag hej! Har haft en så bra dag i skolan ska ni veta. Hade klinisk röntgentagning på patient och sedan utlåtandeskrivning där man kollar på de bilder man tagit och ser om man kan hitta någon karies eller bennedbrytning tillexempel. Fick vara med Elin också och blev så glad! Har verkligen saknat min partner in crime och det kändes så roligt att äntligen få jobba tillsammans igen! Det gick så himla bra och det var länge sen jag var på ett sånt fnisshumör i skolan. Det är så roligt, för vi har en så lik humor. Vi behöver inte ens säga något till varandra, vi bara fattar - och så brister vi ut i skratt. Aah... skitkul fredag blev det iallafall!
 
Något annat jag också längtat efter är tacofesten. Det gäller att hitta de små sakerna i vardagen och göra dem större. Häromdagen när jag fick ett sms från JP med frågan om vad vi skulle äta till middag, något som även passade bra som matlåda till dagen efter, så svarade jag "tacos!!!", men fick ett nej... Det var för mycket bök mitt i veckan när man är slut från jobb och skola, och dessutom är det inte helt optimalt som matlåda.
 
Då bestämde vi oss för att köpa något annat lätt den dagen och skjuta upp tacosen till på fredag, och då ha en tacofest istället! Så nu har jag hunnit längta extra mycket till den här dagen. Jag skuttade hem från pendeln och mötte upp prinsen och så gick vi och handlade allt gott.
 
 
Hoppas ni andra har en trevlig fredag ni med. Med eller utan tacofest.
 
 
 
 


 
 
 


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Gott med tacos :D

2013-11-29 @ 22:31:37
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0