Fina Jade!


Hade bestämt dejt med Moa-lee, hennes fina pojkvän Danne och deras underverk, prinsessan Jade idag! Satt på tunnelbanan och var så förväntansfull. Såg på bilder på lilla Jade som Moa-lee hade lagt upp på instagram och kände hur jag blev tårögd, redan på tunnelbanan...

Möter Danne i dörren och är redan darrig på rösten. När jag kliver in i vardagsrummet och ser min starka vän med det sötaste lilla knytet i famnen så kan jag inte hålla tårarna borta. Hon är så fin, lilla Jade. Jag vill ha en själv! Helst igår!

Titta hur fin hon är, lillprinsessan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0