Ingen förstår hur dåligt jag mår...


Jag tror att jag dör. Jag mår så dåligt att det inte ens är roligt längre. Jag tror att jag aldrig har mått såhär dåligt dagen efter i hela mitt liv. Vaknade runt tre gånger idag, bara för att gå och lägga mig igen då jag inte skulle överleva om jag var tvungen att gå upp. Vaknade på riktigt straxt efter klockan 15... 
 
Det känns ju verkligen att man inte är 20 längre... Meeen, kul hade vi och det är väl det som betyder något. Även om det inte känns så precis just nu.
 
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, då måste ni ha druckit ganska rejält ;-) Skulle vilja besöka den restaurangen någon dag, har aldrig varit där... Kram!

2013-01-29 @ 19:15:06
URL: http://buppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0