Nähädu!


Kollar ni på melodifestivalen? Eller äh, dum fråga - det gör alla, på ett eller annat sätt. Aftonbladet då? Klart ni gör. Alltså har ni väl redan läst om Tysklands bidrag till Eurovision i år? Ja, jag vet - det här var en nyhet för någon vecka sen, men jag har bara missat den. Har hört om den, men aldrig gått in och läst och sedan lyssnat och bedömt.

Det har jag gjort nu. Och jag är mållös. Va? Hur kan detta vara tillåtet? Tyskland har ju snott våran underbara Euphoria totalt rakt upp och ner. Varför vill man ens skicka vidare en låt som låter på pricken likadant som en annan - och dessutom likadant som låten som VANN året innan - vars värdland man ska åka och tävla i.
 
Jag förstår ingenting.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0