Alltså, nu räcker det


Tre tecken på att man är för trött för att fungera:


1. Jag frågade JP om han ville ha vatten eller majs att dricka till middagen...

2. När jag lagt mig i sängen så kommer jag på att jag måste släcka lampan i hörnet. Så jag kliver upp - kommer på någonting annat jag måste göra - och lägger mig sedan i sängen, utan att släcka lampan. Reser mig igen - kommer på ytterligare något annat att göra - och lägger mig sedan i sängen. Tror ni jag släckte lampan? Nepp. Så upp en tredje gång och går med bestämda steg och släcker lampan. Triumf!

3. Börjar tänka på punkt 1 och kan inte sluta skratta. Tårarna rinner. Får träningsvärk i magen. Det har på riktigt tagit mig tjugo minuter att skriva det här inlägget.


Jag ger upp. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0