Sista för i år!


 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Besökte Gotland! Det är något jag länge velat göra och det är ändå konstigt att jag det aldrig blivit av tidigare. Jag förstår verkligen varför det är så hajpat - otroligt vackert!

Höll du några av dina nyårslöften? 
Vet ni vad, jag är rätt så tråkig när det gäller det. Brukar inte köra på nyårslöften alls. Mer än att man hoppas att det nya året ska komma med många lyckliga stunder att se fram emot.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja! Moa-lee och hennes Danne fick ju sin underbart söta dotter Jade i mitten av sommaren. Jag satt på en uteservering i Prag när jag fick mms:et med bilden på dem - och mina kinder fylldes snabbt med tårar.
 
Vilka länder besökte du? 
Frankrike, Cypern och Tjeckien.

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Pengar! Life as a student is soon to be over...

Vad var din största framgång 2013? 
Det måste vara alla lyckade prestationer i skolan. Jag är väldigt stolt över dem!
 
Bästa köpet?
Oj, jättesvår fråga. Men jag gillar verkligen min jacka. Hade tänkt att jag bara skulle kunna ha den på hösten och kanske igen till våren, men eftersom vi haft så ljummet väder hittills så har den passat utmärkt.
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Det måste nog ändå bli mat och nöjen. Ganska bra saker att spendera sina pengar på alltså.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Robin Stjernberg - You

Vad önskar du att du gjort mer? 
Gjort ännu mer spontana saker. Jag gillar verkligen att planera, men har inga problem med att bara sticka iväg någonstans bara sådär. Sånt är bara kul!
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig. Det är fortfarande något som ligger högt uppe på min prioritetlista - att sluta oroa mig så pass mycket.

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med JPs del av familjen på Söder.

Favoritprogram på TV? 
Alltså, jag kan ju omöjligt bara välja en? Svenska: Melodifestivalen, Idol, De dejtbara, Tunnelbanan.
                                                                Amerikanska: RHOBH, Snooki & JWOWW, Vikings.

Största musikaliska upptäckten?
Har alltid gillat henne - från den dagen hon vann. Men det känns som att hon verkligen fick den uppmärksamheten som hon förtjänar, detta år. Agnes. Herregud Agnes!
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag ville verkligen ha ett födelsedagsfirande med nära och kära - och det fick jag! Kommer ni ihåg hur jag kämpade i flera timmar med smörgåstårtorna?
 
 
Högsta önskan just nu? 
Att mina nära och kära håller sig friska och glada.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker fortsätta att jobba med självtilliten. Självförtroendet finns ju där - men jag skulle gärna vilja stoltsera med båda!
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0