Nyårsnaglar


Har ni fixat allt som ska fixas inför imorgon? Köpt klänning, skumpa och eventuellt fyrverkerier? Jag har checkat av klänning, smycken och naglar änsålänge - resten får jag fixa imorgon på dagen. 
 
Hittade det här ljuvliga halsbandet när jag var ute på stan häromdagen och blev kär. Tänkte matcha det med rosaglittriga naglar och gjorde mitt bästa. Jag är ju ingen Linnéa direkt, men det blev ändå riktigt bra. Nu ska jag bara fixa strumpbyxor och det jag ska dricka - sen är jag good to go att fira in det nya året!
 
 
 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0