Snuskig dans


Måste fixa middag lite snabbt nu, för sedan ska vi iväg till Chinateatern och se Dirty dancing. Jag fullkomligt älskar musikaler! Men vem gör inte det? Min första musikal jag såg live var RENT, och jag var helt fast efter det. Jag älskar musiken, det pampiga och själva stämningen med musikaler. Man blir bara så glad!
 
 
Så. Dirty dancing alltså. Vågar jag berätta att jag faktiskt aldrig har sätt den filmen från början till slut? Någonsin. Nä, det kanske jag inte vågar. Jag hoppar över det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0