Insomnia - not!


Hoppsan! Vaknade tidigt imorse av ett sms från Jenny som berättar att dagens föreläsning är inställd, och flyttad till nästa vecka. Åh, så skönt, det var precis vad jag behövde. Så jag somnar om och bryr mig inte om att ställa klockan, nu får jag vakna när jag vaknar tänker jag.
 
Så vaknar jag nu. Klockan 12. (!!) Vaknar av att jag hör brevbäraren kämpa med att trycka in posten i brevlådan. Oj, vad jag var trött då. Men det kändes verkligen som att jag behövde en sån här dag. Så glad att jag slapp gå ut i kylan och stå och vänta på pendeln.
 
 
Men bara för att jag har en "ledig" dag, så betyder inte det ledigt... Det betyder plugg! Så nu ska jag grotta ner mig i mikrobiologins värld. Tjiiihooo!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Känner samma sak - Skönt. Behövde verkligen sovmorgon! Har inte tagit tag i pluggeriet än, men ska sätta igång nu :) Lycka till. Puss & Kram

2012-11-30 @ 13:05:20
URL: http://buppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0