Fredagsgull


Har varit så inne i mitt pluggande idag att jag har glömt att dricka någon vätska. Inte någonting överhuvudtaget alltså. Märkte av det när jag var nere i affären och handlade, när jag sen kom upp så kände jag mig helt yr. Jävla pucko. Hur kan man glömma att dricka på en hel dag?

 

Ah, nu räcker det med plugg och slit för idag iallafall. Har precis ätit tacos enligt fredagsmysnormen, och strax börjar X-factor. Så den största kraftansträngningen jag gör ikväll är för att fylla på chipsskålen.

 

En bra tacos-size enligt mig.

 

...och så JPs

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0