Saturday night


Efter att jag vaknat till liv tidigare idag så fortsatte vi vårt Sagan om ringen-maraton (är inne i ett maraton-mood just nu känner jag) och valde dessutom att se the extended version, så den blir sådär lagom lång.

Sedan begav jag mig iväg hem till Jessan för vin och pizza-kväll! Dessutom är Jessica en riktig shopaholic och har triljoner kläder, dock inte tillräckligt med utrymme i garderoben för dem, så hon rensar ur den med jämna mellanrum. Och det betyder julafton för mig. Vi har nämligen samma tänk och smak när det gäller urringningar! Så hon får mer plats i sin garderob och jag får fylla min ytterligare. Win-win!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0