Årsresumé 2012


Det är många som gör årsresumér och det vore ju kul att skriva en sådan. Dock känner jag inte riktigt för att gå in så djupt på mitt år. Det har varit ett tufft år på många sätt, så jag väljer ut de riktigt bra grejerna istället, och struntar i det som tyngt ner mig. Personliga kan vi vara en annan dag.
 
SÅ, låt mig presentera:
 
Mina höjdpunker 2012
(utan inbördes ordning)
 
 

*Jag klarar av Matematik B (det var visserligen i december året innan men vafan) och Naturkunskap B på komvux. Det var de två ämnena jag behövde tenta upp för att bli behörig till den utbildningen jag ville söka till hösten.
 
 
 
*På världens roligaste jobb på BR leksaker, så fick jag en drös med nya fina vänner.
Kan inte gå förbi Harry B utan att tänka på er.
 
 
 
*Ser Lady Gaga i Globen för andra gången, tillsammans med Jessan.
Hennes shower är inte av denna värld.
 
 
 

*Vann den största chokladvinsten med Emma på Gröna lund.
Hennes leende stannade kvar i hjärtat i veckor.
 
 
 
*Jag får reda på att jag kommit in på Karolinska Institutet.
Det var en sån lycklig dag för mig. Kunde inte sluta gråta. Glädjetårar.
 
 

*Jag och JP åker iväg till solen i två sköna veckor tillsammans med två par till.
Det var en välbehövlig semester med många fina minnen.
 
 
 

*Jag får helt fantastiska nya vänner på skolan.
Är så glad att jag lärt känna er.
 
 
 

*Firar att jag och JP har varit ett par i hela fem år.
Ingen gör mig så lycklig som du!

 
 
*Jag klarar av den kliniska examinationen med bättre resultat än jag vågat hoppats på.
Det var en enorm självförtroendeboost!
 
 
 
............Nu hinner jag inte mer. Ska iväg hem till JPs föräldrar på middag.
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Massa bra saker som hände 2012 ju! Men vi kommer äga 2013 Tessie :D Puss!!

2012-12-30 @ 22:21:57
URL: http://buppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0